Ertuğrul Şakar Kimdir? nereli, kaç yaşında, boyu

FaceBook Paylaş
Sponsorlu Bağlantılar

Şefkat Tepe dizisinde Kordon Celil karakterini canlandıran Ertuğrul Şakar kimdir? doğum tarihi

 

Şefkat Tepe dizisi ile herkesin tanıdığı bir isim haline gelen Ertuğrul Şakar, 1977 yılında Sivas ilimizde dünyaya geldi. Üniversite eğitimini Hacettepe Üniversitesi devlet konservatuvarı tiyatro bölümünü okuyarak tamamlayan Ertuğrul bey  Hacettepe Üniversitesinde öğretim görevlisi olarak  diksiyon ve tiyatro dersleri vermektedir.

Şefkat Tepe dizisinin yanı sıra Eyvah Halam ile Dördüncü Osman dizilerinde de rol aldı. Ayrıca sinema filmi olarak; Tombala ve Kavşak adlı filmlerde rol aldı.

Ertuğrul Şakar boyu; 1.76 cm

Resimlerle Ertuğrul Şakar’ı tanıyalım;

Ertuğrul Şakar Resimleri Ertuğrul Şakar Fotoğrafları

Bu Konu Hakkında Soru Sormak ve Anında Yorum Yapmak İçin Buraya Tıklayın

Benzer Konular:


    Selahattin Demirtaş kimdir? nereli, kaç yaşında, biyografi
    Halkların Demokratik Partisi (HDP) Eş Başkanı Selahattin Demirtaş kimdir? biyografisi...   10 Ağustos 2014 tarihinde Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde 3 adaydan biri olarak seçimlere girerek büyük bir başarı elde eden ve aynı zamanda HDP'nin eş genel başkanı ola...
    Profesyonel Poker Oyuncusu Dan Bilzerian kimdir? biyografisi
    Sosyal medya üzerinden Türklere ağır hakaretler eden Dünyaca ünlü profesyonel poker oyuncusu ve aktör olan Dan Bilzerian kimdir? hakkında bilgi   Lüks yaşamı ile sürekli ekranlara gelen Dan Bilzerian, 7 Aralık 1980 yılında ABD'nin Florida kentinde dünyaya ge...
    Seda Tosun kimdir? kaç yaşında, boyu ve kilosu kaç
    Adı son zamanlarda Medcezir dizisinde rol alan Cenk Kangöz ile anılan Seda Tosun kimdir? Seda Tosun biyografisi ve hakkında bilgi   Seda Tosun, 1990 yılında İstanbul'da dünyaya geldi. Aydın Üniversitesi Drama Oyunculuk Bölümü bölümü mezunudur. Balayı filmind...
    Evrim Alasya kimdir? nereli, kaç yaşında, boyu
    Kanal D ekranlarında yayınlanan Benim Adım Gültepe dizisinin oyuncu kadrosunda Suna karakteri ile yer alan Evrim Alasya kimdir? Evrim Alasya biyografisi   Evrim Alasya, 1979 yılında İstanbul'da doğdu. Dokuz Eylül Üniversitesi Tiyatro Bölümü mezunudur. Mezun ...
Ertuğrul Şakar Kimdir? nereli, kaç yaşında, boyu başlıklı yazı , , , , etiketleri ile sisteme eklenmiştir.
Ertuğrul Şakar Kimdir? nereli, kaç yaşında, boyu yazısında telif haklarına ve yasalara aykırı bir bilgi veya link bulunuyorsa lütfen buradan iletişime geçiniz.

31 Comments »

  • sungur demiş ki:

    celil seni çok seviyorum. aslında diziekilerin hepsini çok seviyorum ama senin yerin ayrı…

  • sungur demiş ki:

    ya ertuğrul abi insan bi cevap yazar ya dünden beri bekliyorum hiç cevap yazmamışsın……………….

  • Celile aşıkk demiş ki:

    Bebegim seni okadar seviyorum kiiiiii canimm benim aceba evli misin???? seni coookkk seviyom senden sonraysa Mehmet Korhani.Azerbaycanda bile olsam,asla sana kavusamayacagimi bilsem bile seni dunyallar kadar seviyorumm Herseyimm. Tek sozle Yasam sevincim

  • ferdi demircan demiş ki:

    celil abi biraz daha iyi döversen sevinirim serdar abiye selam söyle ordakiherkeze selam söyle adım ferdi demircan 14 yaşındayım 7.sınıfa gidiyororum arnavutköy boluca

  • Emrullah Dinçer demiş ki:

    celil abi dizilerini izliyorum çok gzl oynuosn seni çk seviyoruz kndine ii bak

  • ferdi demircan demiş ki:

    seni seviyoruz

  • Emrullah Dinçer demiş ki:

    ertuğrul abi bz snn dizilerini çk izliorz seni seworz hç unutma tmm

  • sungur demiş ki:

    ulan salaklar celil abiye yorum yazmak ben yazıncamı geliyor aklınıza.hem celil abiyi bn daha çok seviyorum,ASLAN KORDONUM benim.bu arada size salak dediğim için bana küfür edebilirsiniz ama şunu unutmayın kız olmama rağmen o küfürlerin 50 katı kadar küfürü sizlere ederim……
    gerizekalılar………………

  • sungur demiş ki:

    ya ertuğrul abi küstüm sana.bana hiç cevap yazmıyorsun.aslı abla falan yazıyo ama sen yazmıyorsun yyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,oooffffffffffff…….

  • emrullah dinçer demiş ki:

    sENİ Çok Seviyoruz Ferdi Arkdşmn Dediği Gbi Birz Dha Dövvvvv Serdar Abie
    sELM SÖLE BB

  • sungur demiş ki:

    ne odu emrullah ve ferdi korktunuzmu bana cevap yazmamışınızda.celil abiyide benden çok kimse sevemez bunu da o gerizekalı kafana sooooooookkk

  • ertuğrul demiş ki:

    aşk adamı öldürüyor çocuklar

  • ertuğrul demiş ki:

    hani aslı yazmamış

  • yasin demiş ki:

    ertuğrul abi ben şevkat tepenin bütün bölümlerini izledim sizi çok seviyorum bilmesemde mert dürüst bir adammışsın helal olsun bende senin gibi mert bir adam olcam tererüstten korkmucam bana güven ben bu kırmızı albayrak için canımı veririm o bayrak hiç bir zaman ordan inmicek

  • yasin demiş ki:

    sende cevap yaz

  • yasin demiş ki:

    yılbaşın kutlu olsun

  • Parahat Matjanov demiş ki:

    Celil abi sizi coook seviyorum.Ben TURKMENISTANLIYIM!!!

  • SUNGUR demiş ki:

    yasin sen canını kırmızı beyaz için vericeksindebiz başka bi renk için mi vericez lan.Allah*ın izniyle inmez o bayrak oradan.ulan varyaaa.
    ben bi Allah*ın izniyle üsteğmen olaydım,celilin attığı dayakların aynısını teröristlere atardım.ama bi fark var benimkiler celilinkinden daha sert olur.

  • SUNGUR demiş ki:

    YURDUMUZU BİZİM ELİMİZDEN ALACAK ADAM DAHA ANASININ KARNINDAN DOĞMADI ULANNNN…

  • SUNGUR demiş ki:

    ERTUĞRUL SEN KORDONMUSUN.

  • sungur demiş ki:

    NEOLDU BE HEPİNİZE KİMSE YAZMAZ OLDU OFF

  • tabutcu hayrani demiş ki:

    tabutcu son bolumde seni kopek isiriyordu sen gercekden mi oleceksinmi ve merak ediyorum sahin demi olecek nolur cevap yaz nolurrrrrrrrrrrrrrrrr ;)

  • emine demiş ki:

    celil abi seni inan çok seviyorum inşallah sana birşey olmaz filime geri dönmeni çok istiyorum nolur sana birşey olmasın

  • rojda demiş ki:

    abi çıkma filmden neolur ya sen olmasan olmaz o film abi bize yapma bunu

  • kanarya demiş ki:

    ertuğrul şakar kaç yaşında

  • ramil demiş ki:

    neden ortaya cikmiyorsun

  • SUNGUR demiş ki:

    evt abi yaa..geri dön şu diziye…
    KORDONSUZ DİZİ ASİTSİZ KOLA GİBİiii…..
    tadı tuzu yoookkk… :(

  • mehmet fatih demiş ki:

    tam aynı boya geliyoz ben 1.76 :D

  • ertuğrul şakar demiş ki:

    hepinizi seviyorum beni sevdiğiniz için sağolun varolun:>

  • ali demiş ki:

    şefkat tepeye geri dön ne olur sensiz film olmuyor

  • ali demiş ki:

    özledim tam 1 hafta alıyom

Yorum ekleyebilir yada yazı için geri bildirim gönderebilirsiniz..Bu yazı için yorumlarına abone ol: subscribe to these comments RSS.

NOT: Açık adres ve telefon numaraları yazılan yorumlar onaylanmamaktadır.

ertugrul sakar boyu, ertugrul şakar kimdir, ertuğrul şakar hayatı, ertuğrul sakar nereli, ertuğrul şakar kimle evli, ertuğrul şakar evlimi, ertuğrul şakar kaç yaşında