Kanal D – Kızma Kazan Yarışması Başvuru Formu Doldur

Sponsorlu Bağlantılar

Kanal D ekranlarında yeni sezonda yayınlanacak olan Kızma Kazan yarışması başvuru formu link

Kanal D yeni sezon için hazırlıklarını tamamladı gibi. Kanal D ekranlarında yeni sezon da çeşitli programlar ve yarışmalar başlayacak. Bu yarışma programlarından biride KIZMA KAZAN yarışması olacak. Kızma Kazan yarışmasına internet üzerinden online olarak başvuru formunu doldurarak katılım sağlayabilirsiniz.

Kızma Kazan yarışmasını sevilen oyuncu Öner Erkan sunacak.

Kızma Kazan yarışmasının formatı; habersizce kızdıran, kızmadıkça kazandıran, sinirleri zorlayan bir yarışma olacak.

Kızma Kazan Sunucusu

Oyun içinde oyunun yer aldığı “Kızma Kazan“da yarışmacılar program ekibinin her hafta özenle hazırladığı bir televizyon programına konuk olduklarını sanıyorlar. Televizyona çıkacağını sanan masum yarışmacılar, kameraların karşısına geçiyor ve “Kızma Kazan” ekibi ise başına geleceklerden habersiz konuğu kızdırmak için ne gerekiyorsa yapıyor. 5 bin TL’ye varan para ödülünü kazanmak için yarışmacılarımızın yapması gereken tek şey kızmamak.

“Kızma Kazan”ın yarışmacıları zorlayan ekibi arasında Caner Özyurtlu, Ozan Özcan, Ayşe Melike Çerçi yer alıyor. Bu muzip oyuncu kadrosu her hafta 4 ayrı yarışmacıyı konuk ediyor. Yarışmacıları kızdırmak için türlü türlü numaralar yapan sunucular karşısında kızmayıp dayananlar, 5 bin TL para ödülünü kazanırken; sinirlenip programı bırakanlar ise o ana kadar kazandıkları parayı alıp yarışmadan ayrılıyor.

Kanal D tarafından henüz interner üzerinden başvuru formu linki yayınlanmadı. Ancak KIZMA KAZAN BAŞVURU FORMU kanal tarafından yayınlandığı gibi buradan sizlerle paylaşılacaktır.

Bu Konu Hakkında Soru Sormak ve Anında Yorum Yapmak İçin Buraya Tıklayın

Benzer Konular:


    Joker Oyna Yarışması Başvuru Formu Doldur
    TRT 1 ekranlarında başlayacak olan Joker Oyna yarışması hakkında bilgi ve başvuru formu linki   500.000 bin TL ödüllü bilgi yarışması çok yakında TRT 1 ekranlarında başlıyor. Sizde  www.jokeroyna.com sitesi üzerinden başvuru formunu doldurarak katılım sağlay...
    Kanal D Takip Yarışması Başvuru Formu
    Kanal D ekranlarında 9 Nisan 2014 tarihinde başlayacak olan Takip adlı yarışmanın başvuru şartları ve formu.   Kanal D ekranlarında sunuculuğunu Uraz Kaygılaroğlu’nun yapacağı "Takip" adlı sıra dışı, heyecan ve mücadele dolu yeni yarışma programına internet ...
    Show TV – Misafir Ol Bana Başvuru Formu Doldur
    Çok yakında Show TV ekranlarında başlayacak olan Misafir Ol Bana yarışması başvuru formu ve şartları nelerdir? Yapımcılığını Production House’un üstlendiği Misafir ol bana yarışması çok yakında Show TV ekranlarında başlıyor. Sizde kendinize güveniyor ve en iyi y...
    TV 8 – Ütopya yarışması hakkında bilgi başvuru formu ve şartları
    Dünyanın en çok konuşulan programı Ütopya Acun Ilıcalı'nın yapımı ile yakında TV 8'de başlayacak   Yaptığı yarışma programları ile adından sıklıkla söz ettiren ve TV 8'de satın alarak medya patronu haline gelen Acun Ilıcalı şu sıralar Dünyanın en çok konuşul...
Kanal D – Kızma Kazan Yarışması Başvuru Formu Doldur içeriği, Yazar: tarafından sisteme; , , , etiketleri ile eklenmiştir.
Kanal D – Kızma Kazan Yarışması Başvuru Formu Doldur yazısında telif haklarına ve yasalara aykırı bir bilgi veya link bulunuyorsa lütfen buradan iletişime geçiniz.

13 Comments »

  • ayça06 demiş ki:

    merhabalar ben kızma kazan yarışmasına katılmak istiyorum ama malesef 1 aydır hergün internetten başvuru yapmak istiyorum ama henüz başvuruların başlamadığını görüyorum lütfen artık söylermisiniz başvurularınız ne zaman yayına girecek artık bi tarih verirseniz çok memnun kalacağız şimdiden çok teşekkürler

  • Halıde malcı demiş ki:

    Selam,bu yarısma tam benlık bır yarısma,ne olur benıde bu yarısmaya kabul edın,paraya ıhtıyacım var,lutfen,Bayram hedıyesı olur bana

  • ALİ ABBAS AYDIN demiş ki:

    BEN BU YARIŞMAYA KATILMAK İSTERIM ÇÖNKU ÇOK ASABİYIM DENEMEYİ İSTERIM İKİNCISI MADDİ İHTİYACIM VAR HAYATIMDA HİÇ BİR YARIŞMAYA KATILMADIMHAYATIMDA BİR KEZ OLSUN KATILMAK İSTERIM SAYGILARIMLA

  • fehmi araz demiş ki:

    slm kızma kazan yarışmasına katılmak ıstıyorum nilgi ve alakanıza teşekkür ederim

  • esra akus demiş ki:

    bu yarisma tam benlik daha once hic bi yarisma bukadr dikkatimi cekmemisti ve katilmak istememistim zatn ama bu yarismaya katilmak istiyorum lutfen qeri donus yapin ben bu yarismaya katilirsam reytinq rekorlari kirarsiniz :)

  • hatice gunes demiş ki:

    Mrb. Yarismanizi izledim ve gercekten cok begendim bu yarisma tam benlik dedim ve katilmak istiyorum. Basvuru formunuzu henuz yayinlamdiginiz icin katilamiyorum ama gercekten cok istiyorum para icin degil maksat eglenmek olsun lutfen geri donus yaparmisiniz simdiden tesekkrler ;)

  • çetin taş demiş ki:

    slm ben bu yarışmaya katılmak isterdim ya tam benlik bi yarışma bu cok keyifli ve cok eylenceli hem ben relax bi insan oldugum için kendime güveniyorumm ne olur en yakın zamnda iletişime gecerseniz sevinirim yaaa iyii gecelerr saygılarımı sunuyorumm .. . ;)

  • smarık starr demiş ki:

    hmm cok güzel bi yarışma tam benlik bi yarışma keyifli eylenceli hany kendime güveniyorumm siz de kendinize güveniyosanız dilerim en yakın zamnda iletişim kurarız sizinle iyii geceler saygılarımı sunuyorum sizleri seviyorum .. ;)

  • asenam demiş ki:

    KIZMA KAZANA KATILMAK İSTİYORUM NE OLUR FORMU PAYLAŞIN ARTIK

  • sevil demiş ki:

    bende yarışmak istiyorum ben çok sinirli bi insanım sinirlenmemeye karar aldım sinirlenmicem

  • halil çırlak demiş ki:

    ben birkere izledm yarışmayı ve merak ediyorum acaba bende kızırmıyım diye orda bulunmak isterim

  • halil çırlak demiş ki:

    nasıl katılıcam ben yarışmaya annamadım sinir oldum burda ya

  • ibrahim meral erkek demiş ki:

    Bn bu yarismaya katilmak isterim evli biriyim ev kira ne olur katilmak isterim.

Yorum ekleyebilir yada yazı için geri bildirim gönderebilirsiniz..Bu yazı için yorumlarına abone ol: subscribe to these comments RSS.

NOT: Açık adres ve telefon numaraları yazılan yorumlar onaylanmamaktadır.

Kızma Kazan başvuru, kızma kazan başvuru formu, kanal d kızma kazan başvuru, kizma kazan yarismasina katilim